مائیکروسافٹ ٹیمیں EU تحقیقات کی وجہ سے عالمی سطح پر آفس سے الگ فروخت کی جائیں گی۔

 

مائیکروسافٹ ٹیمز فروخت کرے گا، اس کی ویڈیو میٹنگ ایپلی کیشن، الگ سے دنیا بھر میں تجارتی Microsoft 365 اور Office 365 سویٹس سے پیر، اپریل 1 سے جلد شروع ہو رہا ہے۔

دی ٹیموں کے پروڈکٹ کو مائیکروسافٹ 365 اور آفس 365 سے ان بنڈل کیا گیا تھا۔ 1 اکتوبر 2023 کو یوروپی اکنامک ایریا اور سوئٹزرلینڈ میں۔ مائیکروسافٹ اب ٹیموں اور آفس کو بین الاقوامی سطح پر غیر بنڈل کر رہا ہے کیونکہ ایسا کرنے سے "ملٹی نیشنل کمپنیوں کو زیادہ لچک فراہم کر کے یورپی کمیشن کے تاثرات کا پتہ چلتا ہے جب وہ جغرافیہ میں اپنی خریداری کو معیاری بنانا چاہتی ہیں”۔ مائیکروسافٹ کی طرف سے ایک بیان TechRepublic کو فراہم کیا گیا۔

اس کے علاوہ، "عالمی سطح پر مسلسل لائسنسنگ صارفین کے لیے وضاحت کو یقینی بنانے اور فیصلہ سازی اور گفت و شنید کو ہموار کرنے میں مدد کرتا ہے،” a مائیکروسافٹ کے نمائندے نے ایک بلاگ پوسٹ میں لکھا 1 اپریل کو

یہ حقیقت کہ مائیکروسافٹ بین الاقوامی سطح پر ایسا کر رہا ہے یہ ظاہر کرتا ہے کہ یورپی یونین کے عدم اعتماد کے ضوابط کا اثر اس بات پر پڑتا ہے کہ عالمی کمپنیاں دنیا بھر میں کس طرح کاروبار کرتی ہیں۔

مائیکروسافٹ ٹیموں اور آفس کو غیر بنڈل کیوں کر رہا ہے؟

اگست 2023 میں، Microsoft نے ایک بلاگ پوسٹ کیا۔ EEA اور سوئٹزرلینڈ میں ٹیموں اور کمرشل Microsoft 365 اور Office 365 سویٹس کو کیوں الگ کیا جائے گا۔ پوسٹ کے مطابق، یورپی کمیشن نے کمپنی سے کہا کہ وہ دو خدشات کو دور کرنے کے لیے مصنوعات کو ڈیکپل کرے:

  • کہ صارفین کو ٹیموں کے بغیر بزنس سویٹ کا انتخاب کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔ سے کم قیمت پر ٹیموں کے ساتھ وہ لوگ شامل ہیں۔
  • کہ مائیکروسافٹ کو مائیکروسافٹ 365 اور آفس 365 سویٹس اور ان کے حریفوں کے درمیان انٹرآپریبلٹی کو آسان بنانے کے لیے مزید کچھ کرنا چاہیے۔
-:اس کے بارے میں مزید پڑھیں:-  پاکستان میں 20000 سے کم قیمت کے سام سنگ ٹیبلٹس کی فہرست؟

یورپی کمیشن نے 2020 میں سیلز فورس کی ملکیتی حریف سلیک کے دائر ہونے کے بعد ٹیموں کی تفتیش شروع کی عدم اعتماد کی شکایت.

دیکھیں: یورپی کمیشن عدم اعتماد کی تحقیقات کا آغاز کیا۔ مارچ کے آخر میں الفابیٹ، ایپل اور میٹا میں۔ (ٹیک ریپبلک)

اگر مائیکروسافٹ نے EEA میں مصنوعات کو ان بنڈل نہیں کیا تو، ٹیک دیو کو یورپی کمیشن سے جرمانے کا سامنا کرنا پڑ سکتا تھا۔ بین الاقوامی منڈیوں تک ان بنڈلنگ کو بڑھانا ان کے اڈوں کو دوسرے عدم اعتماد کے مقدمات سے پہلے کور کرنے کی ایک بولی ہو سکتی ہے جو مستقبل میں پیش آسکتے ہیں اگر دوسرے خطے یورپی کمیشن کے طرز عمل کو اپناتے ہیں۔

مائیکروسافٹ ٹیموں اور آفس کو غیر بنڈل کرنے کا آئی ٹی پیشہ ور افراد کے لیے کیا مطلب ہے؟

تبدیلی آئی ٹی پروفیشنلز کو کس طرح متاثر کرتی ہے اس کا انحصار اس بات پر ہو سکتا ہے کہ آیا وہ اپنے موجودہ تجارتی Microsoft 365 اور Office 365 پلان کو برقرار رکھنے یا تبدیل کرنے کا انتخاب کرتے ہیں۔

-:اس کے بارے میں مزید پڑھیں:-  سام سنگ اے 25 میں بڑی تبدیلی کی اپ ڈیٹس کیا ہیں؟

گارٹنر کے سینئر پرنسپل تجزیہ کار کرسٹوفر ٹرومین نے کہا کہ زیادہ تر تنظیمیں ٹیموں کے ساتھ اپنے موجودہ منصوبے کو برقرار رکھنے کا امکان رکھتی ہیں۔

"یہ واقعی ٹیموں کی IT انتظامیہ کے بارے میں کچھ بھی تبدیل نہیں کرتا ہے سوائے اس کے کہ اگر اگلی تجدید کے وقت وہ اپنے صارفین کے ایک مخصوص حصے کے لئے ٹیموں سے دور جانا چاہتے ہوں،” انہوں نے کہا۔ مثال کے طور پر، کچھ گاہک پیسہ بچانے کے لیے ٹیموں کو ہٹانا چاہتے ہیں یا "کسی دوسرے فراہم کنندہ سے بہترین نسل کا حل” تلاش کر سکتے ہیں جیسے Slack یا WebEx۔

لیکن ٹیمیں مقبول ہیں، اور بہت سی تنظیموں کو ادارہ جاتی علم ہے کہ اسے کیسے استعمال کیا جائے، ٹرومین نے نشاندہی کی۔

مائیکروسافٹ کے ساتھ یورپی کمیشن کے لین دین کا ایک اور ممکنہ اثر یہ ہو سکتا ہے کہ مائیکروسافٹ آفس کے ساتھ پہلے سے قابل عمل نہ ہونے والی ایپلیکیشنز کچھ انٹرآپریبلٹی حاصل کر سکتی ہیں۔ جب EEA اور سوئٹزرلینڈ کے لیے ان بنڈلنگ کا اعلان کیا گیا تو Microsoft کے اقدامات میں سے ایک یہ تھا کہ آفس ویب ایپلیکیشنز کی میزبانی کے لیے فریق ثالث کے حل کو فعال کیا جائے۔ مائیکروسافٹ کی طرف سے ابھی تک اس بارے میں کوئی بات نہیں کی گئی ہے کہ آیا اس اقدام کو بین الاقوامی غیر بنڈلنگ تک بڑھایا جا سکتا ہے، حالانکہ، اور بہت سے دوسرے پروگراموں کا مواد پہلے ہی آفس میں استعمال کیا جا سکتا ہے اور اس کے برعکس۔

-:اس کے بارے میں مزید پڑھیں:-  Xiaomi 14 Ultra آج فلپ کارٹ کے ذریعے فروخت کے لیے ہے: قیمت، پیشکش، اور مزید

مائیکروسافٹ ٹیموں اور آفس کی قیمت کتنی ہے؟

1 اپریل کے بعد، کمرشل صارفین کے لیے ٹیموں کے بغیر آفس کی لاگت $7.75 سے $54.75 فی صارف فی مہینہ، پلان کے لحاظ سے ہوگی۔ بذات خود، تجارتی صارفین کے لیے ٹیموں کی لاگت $5.25 فی صارف فی مہینہ ہوگی۔

جن صارفین کا مائیکروسافٹ کے ساتھ لائسنسنگ کا معاہدہ ہے وہ یا تو اسے برقرار رکھ سکتے ہیں یا نئے بنڈل پر جا سکتے ہیں۔

یہ پوسٹ ٹیکری پبلک ویب سائٹ کی مدد سے بنائی گئی ہے اصل لنک ہے۔

یہاں

Leave a Comment

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Scroll to Top